svar på tal -

Ronia om I need you - bästavän:
Jag kommer alltid stå vid din sida, vad som än händer.
Sitter här och gråter för jag förstår verkligen vilken vän det är jag har! En underbar vän, som är bäst!
Jag lovar att det ska vara vi livet ut!
Kommer aldrig lämna dig ♥


Svar: Jag älskar dej Ronia!
Kommer aldrig lämna dej,
inte ens döden kan skilja oss åt ♥





Ronia om måste få skriva av mig lite..:
Du klarar det, jag vet att livet kan vara dåligt ibland. Och jag förstår din situation.
Men lämna aldrig min sida.
Var stark och kom ihåg jag kommer alltid stötta dig! ♥
Svar: Tack för att du finns babyyy, skulle aldrig klara mig utan dej! ♥



JAG ÄLSKAR DEJ!

Kommentarer

Kommentera här

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0