Jag har allt jag vill ha men ändå mår jag inte bra. .

Varför kan inte bara allt bli som förut..?
Som i somras, då var allt perfekt.
Jag var med mina vänner & tänkte inte på
hur dåligt jag egentligen mådde.
Men nu när skolan har börjat, då kommer
tankarna tillbaka. Varje kväll när jag försöker sova
så ligger jag & tänker. Jag tänker på allt som har hänt.
Det är inte lätt. Allt är mitt fel, jag har förstört allt.
Jag önska att man bara kunde spola tillbaka tiden
och ändra allt man har gjort fel.


jag älskar dig men ändå inte,
du förstår aldrig hur jag känner.
i can't take this anymore..




tro det eller ej, men det här är faktiskt den tid i mitt liv som jag mådde som bäst!


Kommentarer

Kommentera här

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0