I need you - bästavän

älskar dej ♥



tack för att du finns för mig när jag har det svårt,
precis som jag så har du kännt att livet kan va svårt.
inte kännt dig så länge men du är helt underbar,
är jag värd att ha en vän som du, ge mig ett svar ?
du vet hur det kan vara och vet hur jag har det.
förstår som ingen annan för du har en gång klarat det,
varit med om samma sak, klarat ut dina fel.
det måste vara ödet att jag träffade just dig,
kvällen som jag var så ledsen tröstade du mig.
för när jag tänker på min ronia så blir även jag glad.
du får mig att klara en till dag.
du bryr dig så mycket om hur andra mår,
även fast du själv mår kasst och har djupa sår.
du får mig vilja leva när jag inte orkar mer för
du är en sån tjej som ser det ingen annan ser!
det var nära jag tänkte lämna mitt liv till döden,
då kom du in i livet som en räddare i nöden.
du får mig tänka klart på allting som är positivt,
istället för att tänka på allt det som är negativt.
du kämpade så länge för att bli helt okej,
och nu när du mår bättre så hjälper du mig.
du är min hjälte och jag ska aldrig glömma dig.




Ronia, du är verkligen den enda som förstår mig.
Vad skulle jag göra om jag inte hade dig vid min sida?
Vill inte ens tänka tanken.
Du är min andra halva och utan dig skulle jag inte klara mig.
Så är det bara, du är mitt allt gumman,
kan inte ens beskriva med ord hur mycket du betyder för mig.
Jag är väldigt tacksam för att du alltid finns där och stöttar mig
och du ska veta att jag alltid finns här för dig.
Vad det än gäller, natt som dag, 24/7.
Du & jag, livet ut, lova det ?

Kommentarer
Postat av: Ronia

Jag kommer alltid stå vid din sida, vad som än händer.

Sitter här och gråter för jag förstår verkligen vilken vän det är jag har! En underbar vän, som är bäst!

Jag lovar att det ska vara vi livet ut!

Kommer aldrig lämna dig ♥

2011-08-11 @ 14:17:21
URL: http://roniazetterberg.blogg.se/

Kommentera här

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0