måste få skriva av mig lite..

är så trött på mig själv,
varför ska jag alltid förstöra allting..?
är så trött på att gå runt och låtsas att jag är glad,
jag hatar att ljuga men måste göra det ändå.

för även om jag skulle säga sanningen skulle ingen bry sig.
jag kanske ser glad ut,

men innerst inne är jag krossad.
allt kommer på en och samma gång,
hinner inte lösa ett problem innan det kommer ett nytt..
jag fattar inte ens varför jag är kvar här,
finns inget att vara glad över,
inget att leva för längre..?
vill bara bort, för jag lever i en lögn..


Kommentarer
Postat av: Veronica

Finns alltid gumman, det vet du! Det är bara ringa, smsa eller vad som helst och när som helst om du skulle vilja prata. Jag vill verkligen inte att du ska va ledsen.. Älskar dig<3

2011-08-11 @ 04:22:15
URL: http://veronicaholmqvist.blogg.se/
Postat av: Ronia

Du klarar det, jag vet att livet kan vara dåligt ibland. Och jag förstår din situation.

Men lämna aldrig min sida.

Var stark och kom ihåg jag kommer alltid stötta dig! ♥

2011-08-11 @ 14:22:22
URL: http://roniazetterberg.blogg.se/

Kommentera här

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0