förlåt, förlåt, förlåt..!

Har typ inte uppdaterat på evigheter men skolan tar mycket tid & när det inte är skola så försöker jag vara med mina underbara vänner så mycket som möjligt. Men nu ska jag försöka skärpa mig med bloggningen, måste ju uppdatera mycket mera! Men men, idag efter skolan var jag med Patricia, men sen var hon tvungen att åka och rida och jag pallade inte följa med så jag stannade hemma, kollade på film & sen kom Shkendije hem till mig och vi gick ut på stan för jag fick typ panik när min comviq tog slut & jag inte kunde messa mera. Men jag gick iallafall upp på stan & köpte pengar till mobilen & en cola, hehe. Sen gick vi hem till mig & kollade på film igen. Nu ska jag försöka sova, för jag måste upp och duscha innan skolan imorgon. Puss!

Kommentarer

Kommentera här

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0