Städa rummet snart ;)

Har precis ätit och ska snart städa rummet och fixa lite.
Jag har typ varit med min älskade morfar hela dagen.. 
Eller ah sen jag kom hem från skolan iallafall så jag har inte
kunnat uppdaterat någoting. Och förlåt för att jag inte uppdaterade
igår men det var för att jag inte hade någon tillgång till data och det
det gick inte att mobil blogga hur mycket jag än föröskte.

Imorgon är det sista skoldagen för den här veckan och
jag hoppas att den skoldagen går väldigt snabbt, men 
fredagar brukar ju gå snabbt så ja det blir väl som vanligt.
I helgen har jag fullt upp. Jag ska vara med Bästavän ♥ (klicka på 
namnet för att komma till hennes blogg.) någon dag och så ska jag 
klippa mig, fira morfar hemma hos min moster, hälsa på hos pappas 
moster OCH köpa några saker till skolavslutningen. Så jag kanske
inte kommer uppdatera så jätte mycket men jag försöker skriva
så mycket jag kan. Men nu måste jag dra iväg och städa rummet och
lite så, jag uppdaterar så fort jag får tillgång till datan igen, aja
PUSS HEJ ♥


Kommentarer

Kommentera här

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0