Ronia Zetterberg ♥

Du finns alltid där när jag har det svårt.
Jag har nog aldrig haft en så bra vän som du.
Du håller hemligheter hemliga.
Du gör mig glad när jag är ledsen utan att
behöva göra något speciellt.
Du får mig att vilja leva när jag inte orkar mer.
För du är en sån tjej som ser det ingen annan ser!
Med dig kan jag vara mig själv utan att du bryr dig.
Jag kan prata med dig när jag har det svårt eller
om jag har något roligt och berätta och du lyssnar
bättre än vad någon annan gör.
Du kommer alltid finnas i mitt hjärta gumman!
Ingen kan ta din plats, vad som än händer !
Jag älskar dig, syster, bästa vän,
du är allt för mig! ♥


Kommentarer
Postat av: Ronia

Gumman, det är som att det är mina ord du skriver, min åsikt om hur underbar du är. Jag älskar dig och du och jag, det är som att jag har känt dig hela mitt liv. Och så hoppas jag att det ska fortsätta kännas. Du&Jag föralltid hjärtat. Du är min syster,bästavän,mitt hjärta,en STOR del av mitt liv. Du kommer alltid finnas i mitt hjärta och jag kommer alltid finnas för dig. Dag & Natt. Du kan alltid lita på mig.

I♥U as long as I still alive..

2011-06-13 @ 20:29:37
URL: http://roniazetterberg.blogg.se/
Postat av: shkendije

Hej syster jag älskar din blogg!Jag ska börja läsa din blogg så mycke jag kan.Tack såå mycket att du hjälpte mej med bloggen.Jaja men Gladmidssommar Love you!♥♥♥♥♥

2011-06-24 @ 12:31:13

Kommentera här

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0