I will never ever trust you again..

Efter allt du har gjort mot mig och mina
vänner så vet du att jag inte tänker förlåta dig.
Det kommer jag aldrig göra. Jag respekterar
inte hur du behandlar mig eller mina vänner.
Du är så respektlös så det finns inte. När jag
träffade dig för första gången trodde jag aldrig
något sånt här om dig. Du verkade så snäll och
pålitlig. Men nej, du är värsta motsatsen. Jag
tror att jag aldrig har träffat någon som dig förut.
Jag har massa roliga, tråkiga och dåliga minnen
med dig. Och jag kan säga dig en sak. Jag saknar
dem inte ett piss! Du har förstört mitt liv. Och jag
menar det. Har aldrig varit så här arg förut. Men du,
du går mig på nerverna.
Det är som du säger: (jag är inte lätt att övertala.)
Men vill man vara vän med någon son dig ? Nej, för
du är inte värd våran vänskap längre, jag har gett
dig tusentals chanser. Men du bara sabbar allt igen.
Du får skylla dig själv. Glöm mig, våra minnen och
allt som har med oss att göra! Hoppas att du läser
det här. Peron </3


Tyvär så inser man inte vad man har förän det är borta,
och då är det redan försent. Man ska kämpa för vad man
älskar, glöm aldrig det. I belived in you until the day you
broked my heart!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vem då? <3

2011-06-30 @ 22:57:07
URL: http://bandoo.blogg.se/

Kommentera här

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0