förlåt, förlåt, förlåt!

För för den dåliga uppdateringen.. Men jag
har varit så upptagen de senaste dagarna.
I torsdags var jag med bästavän, hemma hos
henne så då kunde jag inte uppdatera, för vi
var ute. Men ni ska få bilder. ;)


Power king! ;D





Så här såg våra PK ut när dom tog slut ;p





Jag älskar dej bästavän ♥


4-ever!


we forever and ever! ♥





Haha, lite felstavat men men, usch! :o


Trevligt, trevligt.. :o




Och igår var jag med Emelie, Emelie, Emmy och bästavän ♥
Först ute sen gick vi på fest på Amazon. Helt klart den bästa
kvällen med mycket dans och skratt! Gud vad kul jag hade ;o
Jag kom hem runt halv 2 men då hade alla lagt sig så jag
ville inte starta datan och väcka alla.. Men iaf.. Jag gick och la
mig vid klockan tio över nio i morse och vaknade typ vid 14-15.
Men nu måste jag göra mig i ordning lite för sen ska jag ut!
Vet inte med vem, men det får vi se. Lovar att uppdatera senare!

Puss'n

Kommentarer

Kommentera här

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0