Dålig uppdatering..

Jag kom nyss hem från skolan, har haft en sjukt nice
skoldag. Vi tömde skåpen, körde brännboll med hela B-laget
och repade inför imorgon och nu är det tydligen bestämt
att vi ska sjunga aldrig ska jag sluta älska dig, fix you,
sommartider och blomstertid eller vad den nu heter.
Aja, jag kommer inte kunna uppdatera så mycket idag..
Jag ska snart gå in i duschen och sen ska jag packa väskan
och dra och möta Veronica. Vi ska fixa allt till imorgon
och sen sover jag hos henne. Imorgon ska vi gå upp klockan
5 och börja fixa inför skolavslutningen. Gosh, vad jag längtar!
Nu gäller det bara att jag inte glömmer något hemma..
Imorgon kommer ni få massa bilder från skolavslutningen
så då får ni se min klänning, ;)


Jag har bestämt mig nu, jag ska följa med min
bror till studion och spela in en låt någon gång i
sommar.. Måste bara samla mod till det först :)

Puss'n


Kommentarer

Kommentera här

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0