Bad update today..

Jag vaknade för ungefär en halvtimme sen och jag har faktiskt bara legat kvar i sängen sen dess. Men nu ska jag gå och ta ett varmt bad och fräsha till mig lite. Jag har faktiskt ganska bråttom för jag ska åka och hälsa på pappas kusin och så ska jag passa på att shoppa lite när jag ändå är där. Men det kanske kommer bli lite dålig uppdatering idag pågrund av det här. Men jag kanske får låna pappas eller mammas mobil eftersom de har gratis Internet på mobilen så ja. Jag kommer iallafall försöka uppdatera så mycket som möjligt. Och om ni kommenterar, uppdaterar jag mer! Men nu ska jag gå gå och bada. Ni får en bild sen på dagens outfit. Puss'N

Kommentarer

Kommentera här

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0