why are you so wonderful..?

Hejj!

Jag har kollat på film hela natten så
jag är fett trött nu. Men i.a.f, jag kollade
på Rosa the movie, fucking åmål & Love
and other drugs. Alla var sjukt bra, så
om ni inte har sett de så borde ni göra
det! :D Aja, idag är det onsdag, tror jag.
Och imorgon kanske jag åker till Bästavän
och sover där hela helgen tror jag.
Vi ska gå på malmamarken med Tilde,
Emelie & Ronja. Så det blir nice, hoppas jag.

OMB!!
NU ÄR JAG ÖVERLYCKLIG :D
JAG FICK NYSS HEM NEVERSAYNEVER!
NI FÖRSTÅR INTE HUR GLAD JAG ÄR :D

nu ska jag iallafall kolla på NEVERSAYNEVER
och sen sova tror jag :D Så jag bloggar väl
när jag vaknar, vilket kommer bli seeeent :o


Kommentarer

Kommentera här

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0