ojjj ...

Sämst uppdatering, men om ni kollar på inlägget under så ser ni att jag inte orkar. Det här inlägget gör jag för eran skull. Aja, just nu sitter jag och spelar med Fredrik och Rasmus och snart ska jag väl städa lite på mitt rum, duscha, fixa naglarna och kanske ta lite nya bilder. Sen blir det väl att kanske träffa någon rolig. Igår var jag hemma typ hela dagen och sov, men på kvällen gick jag ut till parken med en kompis och bara chillade lite. Sen gick vi in, spelade och sen drog hon hem vid 23 tiden eller något. Jag var uppe till typ halv 7 i morse sen gick jag och la mig ocv vaknade för typ en och en halv timme sen. Såå ja, har typ inte kunnat uppdaterat förän nu. Jag uppdaterar med bilder och sånt sen, när jag får låna datorn. Puss'N

Kommentarer

Kommentera här

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0