Lev livet som om det vore din sista dag

FÖRLÅT, jag har inte bloggat på evigheter men
det har hänt så mycket så jag har inte orkat..
Jag har typ bara varit med Ronia, Ronja, Emelie,
Tilde, Veronica och några till de dagarna jag
inte har uppdaterat, i fredags var jag med alla
dom och ja, vad som hände då, är ju ett mysterium ;)
Haha, i lördags och typ lite av söndagen grät jag bara,
så ah, och sen var jag med Bästavän & Ronja och
sen sov den bästa här och igår kom Ronja hit så vi
var med henne, Bästavän åkte hem typ 5 i 7 och Ronja
10 i 9, idag ska jag vara med Veronica, men jaja,
fett tråkigt inlägg, lixom who cares ? ;p

Lite bilder från början av sommaren 2011 ♥



Sötnos! ♥



Bästa ♥




Hur kan man vara så fin som du ? ♥






Inte beredd på bilden, haha ♥





Kommentarer

Kommentera här

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0