jag vill shoppa!! ;o

Hejj, jag uppdaterade typ inte igår men jag var typ ute hela dagen/kvällen. När jag hade bloggat igår somnade jag och sen vaknade jag typ vid fyra och då skulle jag tydligen äta, när jag hade ätit började jag fixa mejj för att jag skulle ut med en kompis. Vi drog ut typ vid åtta och sen drog vi och träffade några och var med dom till typ tio och sen drog vi hem och hämta pengar och sen gick vi till statoil och på vägen dit mötte vi en kompis och gick med honom en liten bit sen gick vi och handla. På vägen hem gick vi förbi rix och där stannade vi och pratade med min syster ett tag. Sen gick vi hem och tittade film med min bror, den var jätte bra faktiskt & fett rolig ibland, haha. När den var slut gick hon hem och då kunde jag inte blogga för pappa hade kopplat ur modemet p.g.a åskan. Hoppas det inte blir sånt skitväder tredje natten i rad nu, för då vet jag inte vad jag gör ;o aja, nu ska jag bada och sen typ sätta mejj vid datan. Då får ni lite roligare inlägg än det här. Puss'N

Kommentarer

Kommentera här

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0