' jag älskar dejj ♥

Hejj, jag har precis städat mitt rum och
duschat så nu tänkte jag bara blogga lite
snabbt och sen börja fixa mejj.
Ska ut sen och bara chilla i pw parken
som vanligt tror jag, haha.
Kanske tar lite bilder till bloggen oxå.

Men shiet asso, det va fett läskigt i Flen
inatt, det åskade och blixtrade fett mycket
hela natten, satt och kolla ut genom fönstret
i typ 20 min och på den tiden såg man över
50 blixtrar, haha. ;o Jag tog en bild och filmade
men jag lägger upp det sen, orkar inte just nu.

Jag har varit vaken hela natten så jag är fett
trött just nu, men det är vädrets fel. För mycket ljud ;o
Aja, jag uppdaterar snart med dagens låt.
Puss'N/JBiebsbaby

Kommentarer

Kommentera här

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0