I ♥ friends

Hej, sorry för att jag inte har uppdaterat men
jag har haft så sjukt kul och plus ingen tillgång
till data så. Jag tänkte berätta vad jag har gjort
de senaste dagarna så ni har lite att läda om, haha.
I torsdags kom Ronja L till mig och vi drog ut på
stan och dela på en pizza sen drog vi hem till mig
och hämtade badkläder och gick till orrö, badade
lite och sen typ solade lite, min bror var där oxå
så han gick hem med oss för han skulle äta.
När vi kom hem bytte vi om till vanliga kläder
igen och sen drog vi ut och träffade två killkompisar,
vi satt typ och prata i en timme sen gick jag och Ronja
hem till mig igen och hämtade pengar sen vidare mot
statoil. Eftersom OK var stängt för den var över tio så
fick vi gå till statoil och det är sjukt durt där asso!
En chipspåse kostade 30kr, det är sjukt dyrt för lite
chips och plus att påsarna där är mindre än vad de
är på tex ica eller coop. Iallafall, vi köpte chips och
cola sen drog vi hem till mig igen och tänkte titta på
film men precis när vi skulle starta filmen fråga min
syster om vi ville komma hem till henne och sova där,
så när klockan var typ halv ett på natten gick vi hem
till henne, blev lite problem och så men det är inget
jag tänker ta upp här på bloggen. Vi gick och la oss
vid ungefär halv fyra och vaknade tio i 12 på dagen,
vi gick upp fixade oss lite snabbt sen kom pappa och
hämta oss. Vi åkte till coop och handlade sen åkte vi
hem till mig och packade min väska sen drog vi till Ronjas
mammas jobb och väntade på att hon skulle sluta. Hon kom
ut efter ungefär 5-10 minuter och då drog vi till willys och
handlade igen, haha. Sen åkte vi vidare mot Vadsbro.
När vi kom dit så satt vi bara inne på Ronjas rum och
titta tv tills maten var klar. Då gick vi och åt och sen när
vi hade ätit drog vi till sjön och badade med Josefin och
Natalie. Vi var där ett tag sen drog vi hem igen och
badade i poolen, sen drog vi till Flen och var där ett tag
sen drog vi tillbaka till vadsbro. Sen gick vi tillbaka till
sjön och badade, kom hem vi typ 11. Vi gick in i husvagnen,
där vi skulle sova och satt där och snackade om spöken och
läskiga grejer osv, och typ klockan halv 5 så skulle jag hämta
dricka till Ronja och då tänkte hon skoja med mig och sa typ:
Asso inte för att skrämma dej, men det står någon där.
Och så pekade hon mot ett hörn och sen skulle jag ställa mig
upp och gå mot kylskåpet och då typ blinkade det till i ett annat
hörn, och sen avbryts våran musik och det kommer värsta höga
ljudet ur högtalarna och vi blev jätte rädda, shit vad läskigt det
va asso. Vi tog ett natt dopp i poolen oxå. Det var faktiskt inte
så kallt som vi trodde att det skulle va, haha. Vi gick och la oss
vid typ halv 7 och vaknade 12 och drog till sjön med Josefin och
Natalie, igen. Och sen kom min pappa och hämtade mig vid typ
tre och jag drog hem och packade om i väskan, bytte om och åt lite.
Sen skjutsade han tillbaka mig till vadsbro, Ronja, Tilde och Josse
var vid sjön så pappa skjutsade mig dit och när jag kom dit gick de
och bytte om och sen tog vi cyklarna hem till Josse och var där i typ
en halvtimme sen drog jag, Ronja och Tilde hem till Ronja och gjorde
någon konstig chokladkaka. Sen var vi typ bara ute, badade i poolen
och lite sånt. Sen kom Destiny oxå och vid typ 1 (på natten) satte vi
på en film och tittade på den och sen gick vi ut och badade i poolen
igen och typ chilla, sen va vi bara i husvagnen och pratade lite och
så och sen givk vi och la oss vid typ 4. På morgonen vaknade vi av
att Ronjas pappa bankade på dörren, så vi gick upp och städade lite
i husvagnen och sen drog jag hem, och nu sitter jag här och käkar
godis och väntar på att Ronja och dom ska komma in till Flen. Inatt
sover jag hemma tror jag, men men, nu kommer bloggningen bli som
vanligt igen, jag lovar. Puss'N ♥

Kommentarer
Postat av: Ronja♥

Fett niceiga dagar asso :D ♥

2011-07-04 @ 14:23:45
URL: http://inlovewhitjb.blogg.se/

Kommentera här

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0