:)

Hej! Jag har inte gjort något speciellt idag, har bara lyssnat ol musik och messat. Jag känner mig lite slö, haha. Men jag går väl antagligen ut ikväll och gör något. Jag ska snart ta ett varmt bad och typ fixa lite på mitt rum, sen blir det väl att spela lite med lillebror och sen gå ut. Någoting har hänt med mig, jag är typ fett hungrig och sen när jag äter så blir jag mätt på typ en tugga ;s aja, imorgon ska jag träffa Moa, gud vad jag har saknat henne asso, typ inte träffat henne på två år :o så de ska bli sjukt kul! Och på lördag tror jag att jag åker hem till bästavän och är med henne resten av helgen. Och vi kommer ha det bäst som vanligt antar jag ;D Men nu ska jag bada, jag uppdaterar med dagens låt & bild sen. Puss'N

Kommentarer

Kommentera här

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0