bästa dagarna ;D

ojj, jag har visst inte uppdaterat sen i onsdags ;o
förlåt för sämst uppdatering, men jag har varit i
malmköping och har inte kunnat uppdaterat.
I torsdags vaknade jag typ vid fem och sen åt jag
bara och sen kom Emelie och sen skjutsade pappa
oss till Ronia. När vi kom dit var vi bara ute och sen
kom vi typ hem vid 2 och sen var vi uppe ett tag till
och sen somnade dom men jag var vaken hela natten.
Sen på fredagen var det ju dags för malmamarken
så vi fixade oss och gick dit och  efter ett tag kom Ronja,
Tilde och Veronica dit. Vi åkte karuseller och sånt
men när klockan blev typ 8 var Ronja och Tilde
tvungna att åka hem, och Veronica åkte hem vid
elva eller något. Jag, Ronia och Emelie var kvar där
till typ tio i tolv sen gick vi hem och då åt vi sen snackade
vi massa och sen gick vi och la oss. Igår var vi på malmis
igen och Ronja & Tilde kom dit då oxå. Men jag åkte hem
vid typ 6 och då kunde jag inte blogga för då åkte jag till
pappas kompis och åt där och badade i poolen.
Haha, men jag hade ingen bikini så jag hoppade i med kläder :D
Sen kom jag hem vid typ 1 och då var jag så trött så jag gick
och la mig. Och idag har jag varit ute på stan med famlijen
och ätit ute och jag kom precis hem och satte mig vid datan
direkt, menmen. Nu ska jag lägga ut lite mer inlägg på bloggen
och sen kolla på NEVERSAYNEVER !! :D


Puss'N/JBiebsBaby

Kommentarer

Kommentera här

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0