trött..

Jag är fortfarande lite sjuk så jag orkar inte sitta vid datan
så mycket. Men jag lovar att uppdatera så fort jag orkar.
Aja, igår gick jag ut vid typ halv nio och träffade Patricia och
Veronica. Vi var ute i pw parken och flummade lite och sen
drog vi in till mig och tittade på film. De drog hem vid elva och då
satt jag och tittade på tv typ jätte länge, haha. Sen satte jag mig vid
datan, kollade facebook och lite såna grejer sen vid typ 5 imorse
gick jag och la mig :D. Jag är typ skit glad idag :D hahah!
Menmen, nu ska jag göra mig iordning och sen kanske gå ut
och köpa något gotti :D haha, pusshej!



' iloveyoubaby ♥

Kommentarer
Postat av: Tove

Krya! :)

2011-08-15 @ 12:13:16
URL: http://toveliten.devote.se

Kommentera här

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0