tack för dagen brudar!

Hej sunshines!

Jag har varit ute typ hela dagen så jag har inte kunnat blogga.
Först gick jag ut och träffade Ronia, Tilde och Emelie.
Vi var typ ute och chillade sen kom Veronica och typ vid halv sju
var Tilde och Ronia tvugna att ta bussen hem så då gick jag, Veronica
och Emelie och satte oss och snackade om massa, och shit vad vi skrattade alltså.
Om jag skulle förklara om vad skulle ni ändå inte förstå det roliga i det så det struntar vi i.
Men i.a.f, sen började det åska och sånt skit så vi gick in och kollade på film.
De drog ut vid tio och då badade jag och sen typ satt jag och garva sönder med familjen.
Haha, sjukt rolig dag iallafall!
Imorgon blir det att träffa Råttan. Hon är typ sjuk så man får ju hoppas
att man inte blir smittad. Menmen, min bror ska ha datan nu så jag måste dra.

I love u all! ♥

Kommentarer

Kommentera här

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0