mig ♥ dig

hej & förlåt för sämst uppdaterin men jag har
inte orkat sitta vid datan, och jag har inte orkat
mobilblogga. FÖRLÅT!
nog om det, just nu sitter jag och kollar lite kläder
som jag kanske ska få beställa & snart ska jag väl
gå ut och träffa Katarina. Måste ändå hem ganska tidigt
för jag ska byta rum idag oxå. äntligen lite större!
har typ världens minsta rum just nu -.-
menmen, eftersom jag inte bloggade igår eller
dagen innan så tänkte jag
berätta lite om vad jag gjorde, haha.
igår gick jag upp runt två och då gjorde jag mig iordning
och sen gick jag till coop med mamma & rasmus,
där mötte jag Matilda, så vi gick hem till mig. Vi kunde ju
inte vara ute eftersom det spö regnade, iaf så var vi hemma
hos mig och typ vid tjugo i sju gick vi till gårn med Fredrik.
Haha, vi spelade något sjukt spel där och sen drog vi hem vid
tio kanske. Sen gjorde jag inte så mycket mer igår men i förrigår
kväll klippte jag Fredrik, hahaha.. det kommer bilder när jag
har lagt in de på datan, vilket troligtvis blir ikväll.

ILOVEYOU!

Kommentarer

Kommentera här

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0