jag ryser bara jag hör ditt namn!

Såå, nu är jag tillbaka igen :D
Har faktiskt haft en sjukt bra dag. Jag skulle egentligen vara
med Veronica idag men så blev det ju inte :/
Jag vaknade vid typ halv tre och sen typ fixade jag mig lite sen
drog jag till pappas jobb med mamma och lillebror.
Vi var där tills han slutade sen drog vi och handlade lite sen hem.
Typ klockan halv sju drog jag till gårn med Fredrik.
Hade sjukt kul där och typ skrattade fett mycket..
Men jag drog hem vid halv elva typ..
Jag börjar typ känna mig sjuk, men jag ska snart sova så får vi
se om det blir bättre när jag vaknar. Vilket jag hoppas, för
Linnea kommer hit :D Och på söndag ska jag träffa Patrcia och på
måndag kanske Terese. Menmen, nu tror jag att jag ska lägga mig
och titta på en film och sen sova. GODNATT ALLA SÖTNOSAR :D


Kommentarer

Kommentera här

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0