it's not about you, it's not about me, it's about us. .

heeej,
jag har inte sovit på hela natten och just nu är jag inte ett dugg trött!
kanske inte skulle druckit rebull igår, haha. det var ju lixom kväll
och ja, jag blir alltid fett pigg av det så förstår inte vad jag tänkte med där..
aja, just nu sitter jag och typ drooooogar musik, jag har typ blivit helt förälskad
i en låt, i love it!
asso typ fett tråkigt inlägg men jag har sjuuukt boring så vad ska man göra lixom..?

jag har typ fullt upp hela veckan..
haha, idag ska jag träffa Veronica & Patricia, det kommer väl bli nice som vanligt ;D
och imorgon ska jag träffa Celina, gooosh vad jag har saknat henne asso, har inte varit
med henne sen i vintras ;(
på torsdag ska jag till hälleforsnäs och hälsa på Kimsi och på fredag ska jag äntligen
få träffa bästavän! har inte varit med henne på typ 700 år känns det som..!

det är ju typ nu man måste försöka vända tillbaka dygnet så att man
kommer upp till skolan, kan ju inte gå och lägga mig vid 5 och sen ska jag upp vid 7..?
neeeej, jag måste börja gå och lägga mig tidigt nu annars kommer jag aldrig orka.
och juste.. jag har sett hur vårat schema kommer se ut och det är iiinteeee kul..
förutom på fredagar för då har vi bara tre lektioner och slutar kl ett, så det är sjuuukt nice!


typ fett fail bild, men jag bjuuuuuder!

Kommentarer

Kommentera här

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0