i'm living a teenage dream

Heeej everybody! ;D

haha, nej men hej :) Just nu sitter jag och lyssnar
på muuuuusiic på mitt rum. Jag har typ inte bloggat 
något idag men det är för att jag somnade när jag
hade bloggat, så det blev ingen städning idag heller.
asso det här är fett störande, vi använder egentligen
firefox på våran data men nu cpar det så jag får 
använda opera eller vad de nu heter, och det är
helt stört eftersom jag inte är van. Men det är i.a.f
bättre än inget.


Imorgon ska jag åka hem till Tilde och vara med 
henne och Ronia Z. Jag vet inte riktigt vad vi ska 
göra men vi hittar väl på något, som vanligt.
Och nästa vecka ska jag vara med Linnea, vi var
väldigt mycket i 6:an men vi gled ifrån varandra, 
vilket är väldigt synd. Men det ska i.a.f bli sjuukt
kul att träffa henne igen. Och vi ska ta massa bilder
det kan jag lovar er! ;) Lixom, vi ska börja i åttan
om typ två veckor och vi har inte varit med varandra
sen vi gick i sexan. Vi har ju varit kanske på någon
rast lite då och då i skolan men inte annars.
HAha kolla vilka fina gamla bilder från när vi var 
som mest! ;)



♥♥



suddiga bilder, hahah



hahaha!



Saknar de här tiderna grymt mycket, älskardig snusis ♥


Kommentarer
Postat av: Snusis :)

Aw gmn, saknar dom också grymt mkt! <33

2011-08-06 @ 12:03:48
URL: http://linneasward.blogg.se/
Postat av: Tove

hon e snäll hon :D

2011-08-06 @ 15:45:54
URL: http://toveliten .devote.se

Kommentera här

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0