hungrig. . .

Heeej, just nu sitter jag och kollar på andra avenyn och ska snart äta någonting.
Jag skulle ju egentligen vara med Patricia & Veronica idag men min mobil cpar just
nu så jag kan typ inte skicka eller ta emot sms.. och jag vet inte om det är samma
grej med samtal men jag får iallafall inte tag på dom. Menmen, jag har faktiskt inte
sovit inatt och är fortfarande inte trött, har typ kollat på andra avenyn hela dagen.
Haha, det skulle ju bli bilder idag men så blir det nog inte eftersom jag inte träffade de.
Imorgon ska jag träffa Celina så då blir det massa med bilder, hoppas jag!
Skolan börjar om 6 dagar.. det känns lixom inte som om jag är redo för allt
arbete än, kommer typ döööö! Det ska bli kul att träffa alla igen men lektionerna är ju inte lika roliga.



GAMMAL BILD '

Kommentarer

Kommentera här

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0