allt handlar inte bara om dej baby !

wooooohoooo :D
asso egentligen borde jag må skit just nu, men jag gör det inte, det är fan wiiiierd med
tanke på vad som har hänt, hur kunde jag vara så blind ? men det är väl dags att glömma allt nu och gå vidare..

Idag var jag först med Nicole i parken men det börja typ regna så vi gick hem, sen kom Matilda hem till mig och vi drog ut och mötte Tilde. Vi va typ ute på stan och chillade. Sen drog de hem och då gick jag ut och träffade Veronica och Patricia, hahah asso jag dör, det här är typ världens roligaste dag ? XD tack för dagen alla underbara människor! just nu sitter jag och drogar musik, facebook och läser lite bloggar. shiiit, snart börjar ju skolan. om nästan två veckor börjar jag i 8:an och jag ser INTE fram emot alla arbeten och läxor vi kommer få, kan inte bara sommarlovet inte bara vara lite längre? vill inte att det ska ta slut :( men jag saknar min klass så det ska bli kul och träffa alla igen...! :D och jag kom på nu att det var typ hundra år sen jag la upp dagens låt så kanske ska ta och göra det nu XD

PUSS :D

Kommentarer

Kommentera här

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0