U smile, I smile ♥

Hej allihopa!
Jag tänkte berätta lite om varför jag inte har
uppdaterat typ de senaste dagarna..
Det är för att jag har varit ute och tagit
bilder till bloggen, möblerat om i mitt rum,
städat & varit ute och chillat. Bilderna
får ni någon annan gång för just nu orkar jag
inte ladda upp alla, de är sjukt många bilder så..
Men whatever, just nu sitter jag och snackar
med Veronica i telefon och lyssnar på musik.
Senare ska jag äta jordgubbar ;D Haha, I love it!
Jag fick lite grejer av pappa idag som jag ska ta bild
på och lägga upp på bloggen, så ni får lite mer
uppdatering idag. Men jag tycker att ni ska kommentera
mera. Annars är det ju inge kul och blogga :(

Puss'n


Kommentarer
Postat av: felicia

Heej pernila jag älskar din bloog och läser den varje dag,men du uppdaterar knappast :(

2011-06-24 @ 17:18:50

Kommentera här

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0