today i don't feel like doing anything..

Jag har precis ätit och jag ska snart
städa upp lite på mitt rum. Jag brukar alltid
typ stöka ner fett mycket och sen tar det jätte lång
tid att städa men om jag städar nu när det inte är sååå
stökigt så kanske det inte tar lika lång tid och då behöver
jag inte städa lika mycket nästa gång, haha!
men men, senare ska jag väl gå ut och göra något..
vad vet jag inte än men vi får se. Eller så stannar jag bara
hemma och tar det lugnt. Aja, vi får se hur jag gör (:
Jag har börjat med svar på tal som ni kanske ser..?
Jag kommer hålla på med det så länge jag orkar,
men då måste ju ni kommentera mera ;o
Jag har ganska många läsare men typ ingen kommenterar ?

Nu ska jag gå och städa rummet och sen bada.
Jag kan ju typ mobilblogga senare om jag hittar på
något att göra, annars blir det väl några tråkiga inlägg ikväll.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Ronja♥

Lust att vara på lördag?? ♥

2011-08-11 @ 18:45:01
URL: http://inlovewhitjb.blogg.se/?tmp=09104221

Kommentera här

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0